Play Internet Abbreviations Bingo

Play the bingo game below by clicking any square to mark it as completed. Share this page with your friends and ensure you each have a different card number.

Would you rather download and print or customize Internet Abbreviations Bingo? Otherwise, hide this text and have fun. Good luck getting BINGO!

Bingo Card :


BINGO
C&PACKFTWEOBDLOL
IMOAFAIKEOTAKAFYI
FKAEOM
FREE
AFAIRCU
BTTIIRCFWIWAFK2F4U
IOWBTWB2KIMHODIY
This bingo card was created randomly from a total of 36 events:
2F4U, 4YEO, AAMOF, ACK, AFAIK, AFAIR, AFK, AKA, B/C, B2K, BTT, BTW, C&P, CU, CYS, DIY, EOBD, EOD, EOM, EOT, FACK, FAQ, FKA, FTW, FWIW, FYI, HF, HTH, IDK, IIRC, IMHO, IMNSHO, IMO, IOW, ITT, LOL.

Host Instructions:
  • Decide when to start and select your goal(s)
  • Designate a judge to announce events randomly or as they happen
  • Cross off events from the list when announced
Goals:
  • First to get any line (up, down, left, right, diagonally)
  • First to get the four corners
  • First to get two diagonal lines through the middle (an "X")
  • First to get all squares
Guest Instructions:
  • Check off events on your card as they occur
  • If you complete a goal, shout "Bingo!". You've won!
  • The judge decides in the case of disputes
BINGO
ITTFTWFACKFAQEOM
FWIWEODB2KBTTIMNSHO
IMOAKA
FREE
FKAHTH
2F4UIIRCEOBDCYSFYI
IDKLOLAFKIOWIMHO
This bingo card was created randomly from a total of 36 events:
2F4U, 4YEO, AAMOF, ACK, AFAIK, AFAIR, AFK, AKA, B/C, B2K, BTT, BTW, C&P, CU, CYS, DIY, EOBD, EOD, EOM, EOT, FACK, FAQ, FKA, FTW, FWIW, FYI, HF, HTH, IDK, IIRC, IMHO, IMNSHO, IMO, IOW, ITT, LOL.

Host Instructions:
  • Decide when to start and select your goal(s)
  • Designate a judge to announce events randomly or as they happen
  • Cross off events from the list when announced
Goals:
  • First to get any line (up, down, left, right, diagonally)
  • First to get the four corners
  • First to get two diagonal lines through the middle (an "X")
  • First to get all squares
Guest Instructions:
  • Check off events on your card as they occur
  • If you complete a goal, shout "Bingo!". You've won!
  • The judge decides in the case of disputes
BINGO
2F4UHFACKFAQB/C
AFAIRFYI4YEOFKAAFAIK
IMNSHOAKA
FREE
EOMHTH
LOLITTEODBTWDIY
EOBDAAMOFIIRCEOTCYS
This bingo card was created randomly from a total of 36 events:
2F4U, 4YEO, AAMOF, ACK, AFAIK, AFAIR, AFK, AKA, B/C, B2K, BTT, BTW, C&P, CU, CYS, DIY, EOBD, EOD, EOM, EOT, FACK, FAQ, FKA, FTW, FWIW, FYI, HF, HTH, IDK, IIRC, IMHO, IMNSHO, IMO, IOW, ITT, LOL.

Host Instructions:
  • Decide when to start and select your goal(s)
  • Designate a judge to announce events randomly or as they happen
  • Cross off events from the list when announced
Goals:
  • First to get any line (up, down, left, right, diagonally)
  • First to get the four corners
  • First to get two diagonal lines through the middle (an "X")
  • First to get all squares
Guest Instructions:
  • Check off events on your card as they occur
  • If you complete a goal, shout "Bingo!". You've won!
  • The judge decides in the case of disputes
BINGO
FAQDIYIOWITTFKA
2F4UCYSAFAIKB/CCU
EOBDAKA
FREE
HFIMNSHO
EOMEODFWIWC&PFTW
HTHAFKBTWIMOLOL
This bingo card was created randomly from a total of 36 events:
2F4U, 4YEO, AAMOF, ACK, AFAIK, AFAIR, AFK, AKA, B/C, B2K, BTT, BTW, C&P, CU, CYS, DIY, EOBD, EOD, EOM, EOT, FACK, FAQ, FKA, FTW, FWIW, FYI, HF, HTH, IDK, IIRC, IMHO, IMNSHO, IMO, IOW, ITT, LOL.

Host Instructions:
  • Decide when to start and select your goal(s)
  • Designate a judge to announce events randomly or as they happen
  • Cross off events from the list when announced
Goals:
  • First to get any line (up, down, left, right, diagonally)
  • First to get the four corners
  • First to get two diagonal lines through the middle (an "X")
  • First to get all squares
Guest Instructions:
  • Check off events on your card as they occur
  • If you complete a goal, shout "Bingo!". You've won!
  • The judge decides in the case of disputes
BINGO
4YEOB/CHFEOMFWIW
EOTFTWHTHEOBDAFAIR
IOWACK
FREE
B2KEOD
FYIFACKAFAIKCYSIIRC
IMOIDKFKADIYBTW
This bingo card was created randomly from a total of 36 events:
2F4U, 4YEO, AAMOF, ACK, AFAIK, AFAIR, AFK, AKA, B/C, B2K, BTT, BTW, C&P, CU, CYS, DIY, EOBD, EOD, EOM, EOT, FACK, FAQ, FKA, FTW, FWIW, FYI, HF, HTH, IDK, IIRC, IMHO, IMNSHO, IMO, IOW, ITT, LOL.

Host Instructions:
  • Decide when to start and select your goal(s)
  • Designate a judge to announce events randomly or as they happen
  • Cross off events from the list when announced
Goals:
  • First to get any line (up, down, left, right, diagonally)
  • First to get the four corners
  • First to get two diagonal lines through the middle (an "X")
  • First to get all squares
Guest Instructions:
  • Check off events on your card as they occur
  • If you complete a goal, shout "Bingo!". You've won!
  • The judge decides in the case of disputes


Print Internet Abbreviations Bingo Cards Customize Internet Abbreviations Bingo Cards